
Skarbnica Narodowa od lat stawia na profesjonalizm w obsłudze
Klienta oraz poszerzanie doświadczenia, wiedzy i umiejętności naszych
konsultantów. Zdobycie nagród w najbardziej prestiżowym konkursie w branży call
i contact center jest wspaniałym podsumowaniem tych starań.
W tym roku odbyła się już 10. edycja konkursu „Telemarketer Roku”.
Do finałowej rozrywki wyłoniono 31 konsultantów z blisko 200 zgłoszonych.
Najlepsi konkurowali w 8 kategoriach. „Już samo znalezienie się w ścisłym gronie
finalistów jest wielkim wyróżnieniem i docenieniem naszej pracy. A zdobycie
głównej nagrody przekracza wszelkie wyobrażenia” – mówi Klaudia Cieślińska,
która może się szczycić tytułem „Telemarketera Roku”.
„Co roku czekamy na konkursu. To świetnie
wpływa na pracę, gdyż cały czas z tyłu głowy motywuje do pracy i
systematycznego zwiększania swojego doświadczenia” – dodaj Łukasz Świdwa,
który otrzymał wyróżnienie w jednej z najbardziej konkurencyjnych kategorii
„sprzedaż wychodząca”.
Komentarze
Publikowanie komentarza